Google Ads

google Ads czarna ikona

Kampanie Google Ads

Reklamy Google Ads (Google AdWords) to najszybszy sposób na promowanie strony w wyszukiwarce Google.
Kampanie Google Ads pomogą Ci zwiększyć ruch na stronie, pozyskać nowych klientów i znacząco podnieść zyski.
Reklamy Google Ads pozwalają Twojej firmie zaistnieć w miejscu, w którym potencjalni klienci właśnie teraz poszukują produktu/usługi i są zdecydowani dokonać zakupu.
wyszukiwarka google nowoczesna grafika
wyszukiwarka google nowoczesna grafika
google Ads czarna ikona

Google Ads

Reklamy Google Ads (Google AdWords) to najszybszy sposób na promowanie strony w wyszukiwarce Google.
Kampanie Google Ads pomogą Ci zwiększyć ruch na stronie, pozyskać nowych klientów i znacząco podnieść zyski.
Reklamy Google Ads pozwalają Twojej firmie zaistnieć w miejscu, w którym potencjalni klienci właśnie teraz poszukują produktu/ usługi i są zdecydowani dokonać zakupu.

Potocznie rozumiana „reklama w Google”, to najczęściej właśnie klasyczna reklama tekstowa w sieci wyszukiwania Google. Reklamy Google Ads w wyszukiwarce są wyświetlane na podstawie wybranych słów kluczowych. Reklamy tekstowe wyświetlają się, po wpisaniu danej frazy, na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Po kliknięciu reklamy użytkownik jest przekierowany na wybraną stronę na Twojej witrynie.

Czym jest reklama w sieci wyszukiwania?

Chcesz dowiedzieć się, czym charakteryzuje się kampania Google Ads w wyszukiwarce? Oto kilka kluczowych punktów!

  • Reklamy w wyszukiwarce bazują na słowach kluczowych – O tym, czy użytkownik zobaczy reklamę, w dużej mierze decyduje to, czy wpisana przez niego fraza odpowiada wybranym słowom kluczowym, ustalonym przy tworzeniu kampanii. Wybór odpowiednich słów kluczowych jest podstawą skutecznej reklamy i jednocześnie w tym miejscu obserwuje się największą ilość błędów. 
  • Sposób dopasowania słów kluczowych – Przy tworzeniu zbiorów fraz, na które chcemy kierować naszą kampanię, musimy ustalić, w jakim stopniu wpisane przez użytkownika hasło ma odpowiadać wybranym przez nas frazom. Czy nasze słowa kluczowe mają być tylko wskazówką dla Google, czy  dopuszczamy synonimy, a może nie chcemy, żeby fraza różniła się w jakimkolwiek stopniu?
  • Reklama lokalna – Kampania w wynikach wyszukiwania może docierać do osób tylko z wybranego regionu. Jeśli działasz lokalnie i nie zależy Ci na przeznaczeniu budżetu na promocje na całą Polskę, możesz zawęzić grupę swoich odbiorców na bazie ustalonej lokalizacji. 
  • Dotarcie do potencjalnych klientów – Najbardziej atrakcyjnym aspektem reklam w Google jest natychmiastowość efektów. Nie musimy, w porównaniu do działań z obszaru SEO, czekać kilka miesięcy na pierwszych klientów. Efekty w wyświetleniach i kliknięciach są widoczne niemal natychmiast po opublikowaniu przygotowanej kampanii. 
Oddaj kampanię w ręce ekspertów!

Na wyniki reklamy i kampanii składa się szereg czynników, wybrane słowa kluczowe, targetowanie czy sama kreacja to tylko nieliczne z nich. 

A należy pamietać – lepsza/skuteczniejsza reklama mniej nas kosztuje ;).

Im lepiej jest skonstruowana reklama, tym tańsze są kliknięcia i tym częściej wyświetla się na samym szczycie wyników wyszukiwania. 

Co zrobimy dla Twojej firmy?

  • Wybór odpowiednich słów kluczowych – nie ma nic gorszego, niż przepalenie budżetu na słowa kluczowe, które w żadnym stopniu nie konwertują! Pracę nad kampanią zaczynamy od analizy i prognozy skuteczności słów kluczowych – wykluczamy frazy dwuznaczne, mogące wyświetlać się na niechciane zapytania, określamy konkurencyjność fraz i ich cenę. 
  • Wybór odpowiednich dopasowań słów kluczowych – zależnie od celu kampanii wybieramy strategię dopasowań, czyli tego, w jakim stopniu wyszukiwane w Google frazy mają pokrywać się z wybranymi przez nas słowami kluczowymi.
  • Dopasowanie stawek słów kluczowych – o strategiach ustalania stawek można pisać książki... W skrócie – nie zawsze, jeśli damy Google najwięcej, to zwróci się nam to w postaci kliknięć ;). Dlatego na podstawie stałej analizy wyników kampanii ustalamy strategie stawek na poszczególne słowa kluczowe. Tak, żeby za jak najmniejszą kwotę, uzyskać jak najwyższe efekty. 
  • Perswazyjna kreacja reklamowa – piszemy tak, żeby aż chciało się klikać. 
  • Testy i optymalizacja – samo skonstruowanie reklamy jest tylko wierzchołkiem pracy nad kampanią reklamową. O tym, czy rzeczywiście będzie zwracała nam nowych klientów, decyduje stała praca, dopasowanie stawek, optymalizacja tekstów i wiele innych. 
  • Raporty – my pracujemy, ale Ty wiesz o wszystkim.

Chcę otrzymać wycenę!

Sieć reklamowa Google (GDN- ang. Google Display Network) to wszystkie strony, którymi dysponuje Google oraz partnerzy, którzy dołączyli do sieci i udostępniają przestrzeń reklamową na swoich domenach.
Obecnie do sieci reklamowej Google należy aż 3 miliony witryn i aplikacji, pozwalając na skuteczne dotarcie do szerokiej grupy odbiorców.

Zalety kampanii w sieci reklamowej Google
  • Wykorzystanie graficznej kreacji Reklamy w sieci wyszukiwania Google mogą przyjąć formę grafiki, tekstu lub elastycznego materiału reklamowego, czyli połączenia grafiki i tekstu, które automatycznie dopasowują się do przestrzeni reklamowej. 
  • Jesteś tam, gdzie Twoi klienci Możliwość publikowania reklamy na najpopularniejszych portalach informacyjnych, magazynach i blogach, czyli wszędzie tam, gdzie Twoi klienci spędzają czas w Internecie. 
  • Wybór grupy docelowej / wybór miejsc docelowych Możesz określić miejsce wyświetlania Twoich reklam (np. serwisy branżowe, magazyny modowe), jak i również, jakiej grupie docelowej Twoja reklama powinna się wyświetlać. Dzięki temu można w bardzo ścisły sposób kontrolować dystrybucję materiałów reklamowych i zwiększać ich skuteczność. 
  • Remarketing Ważnym elementem kampanii w sieci reklamowej jest remarketing, czyli działania reklamowe skłaniające użytkownika, który był na Twojej stronie (porzucił koszyk, przeglądał dane produkty), do ponownych odwiedzin i rozpatrzenia zakupu. 

Kampania PLA (Product Listing Ads) to kampania typowo sprzedażowa. Ich wyświetlanie i optymalizacja skupia się głównie na zwiększeniu konwersji (w tym wypadku sprzedaży). 

Aby reklama została wyświetlona, musi zostać "wywołana" przez wpisane słowa kluczowe

Chociaż mechanizm działania kampanii PLA, wydaje się zbliżony do reklam tekstowych, różnice wynikające z budowy kreacji reklamowej, pozwalają jej osiągać  doskonałe efekty sprzedażowe

W reklamach Google shopping najważniejszy jest dobrze przygotowany feed produktowy.

Co musi zawierać kampania produktowa?
  1. Tytuł produktu (title) – Nazwa reklamowanego produktu, najlepiej, jeśli jest zgodna z nazwą produktu na stronie.
  2. Identyfikator produktu (id) – Alfanumeryczny kod produktu. Najlepiej, jeśli jest identyczny, jak wartość magazynowa.
  3. Zdjęcie (image link) – A tak naprawdę link do lokalizacji zdjęcia, które zostanie wyświetlone w reklamie.
  4. Cena (price) – Cena produktu zgodna z wartością udostępnioną na sklepie.
  5. Opis (description) – Dokładny opis produktu, prezentujący jego indywidualne cechy.
  6. Link (link) – Adres, pod którym znajduje się reklamowany produkt.
  7. Dostępność (availability) – Status magazynowy Twojego produktu.
  8. Brand (brand) – Nazwa sklepu, marka, pod którą sprzedajesz dany produkt. 
  9. Gtin (gtin) – Globalny numer jednostki handlowej.

Skonstruowany feed – czyli lista znajdujących się w sklepie produktów – jest wyświetlany przez Google użytkownikom.

Równie ważna, jak odpowiednie opisanie produktów, jest ich odpowiednia selekcja – czyli wybór, które produkty mają być wyświetlane w wynikach wyszukiwania, a których reklamowanie nie będzie opłacalne. 

Dlaczego warto skorzystać z usług Different Story?

Liczy się dla nas każda złotówka z przeznaczonego przez Twoją firmę budżetu, dlatego nasze działania są nastawione na jak najwyższy ROAS.

  • Pomożemy Ci dostosować dane Twoich produktów (opisy, nazwy, zdjęcia, kategorie). 
  • Założymy konto na platformie Google Merchant Center.
  • Zaimplementujemy stworzony feed produktowy. 
  • Połączymy konta Google Ads z Google Merchant Center
  • Stworzymy kampanie PLA.
  • Zoptymalizujemy – aż do skutku, a nawet dłużej. 😉
Jak ocenić, czy kampania PLA przynosi zamierzone efekty? 

Jest to kampania sprzedażowa, więc, jak łatwo się można domyślić, najważniejsze jest zwiększenie sprzedaży. A przy regularnej optymalizacji, stały wzrost ROI

Nie każdy wie, że Google Ads, to nie tylko grafiki czy teksty, ale również reklama wideo na jednej z najpopularniejszych platform, jaką jest YouTube. 

Dzięki kampaniom wideo możesz zareklamować się za pomocą profesjonalnych spotów reklamowych na platformie YouTube, jak i innych partnerskich stronach w sieci Google. 

Reklamy TrueView

Jakie są rodzaje reklam na YouTube? Wyróżniamy głównie:

  • TrueView In-Stream Reklamy, wyświetlające się przed lub w trakcie oglądanego przez użytkownika materiału wideo.
  • Reklamy wideo In-Feed Reklamy są wyświetlane w sąsiedztwie materiałów wideo na YouTube, w wynikach wyszukiwania, na stronie głównej aplikacji, czy w karcie „warte obejrzenia”.
Kampanie video YouTube korzyści:
  • Atrakcyjne miejsca dystrybucji Portal YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka, która przyciąga codziennie miliony Polaków. 
  • Mierzalne efekty Reklama Google wideo, tak jak wszystkie reklamy w systemie Google, posiada możliwość drobiazgowej analizy wyników. Możemy stwierdzić, która kampania przynosi największy zwrot, która cieszy się wysokim zaangażowaniem, a z jakiej powinniśmy zrezygnować. 
  • Zasięg Liczby mówią swoje, miliony użytkowników dziennie z samej Polski, daje olbrzymią przestrzeń do budowania wizerunku marki i rozpoznawalności produktów.
  • Remarketing Sama możliwość dotarcia do użytkowników, znających nasze produkty i markę, niesamowicie zwiększa szansę konwersji, a połączenie mechaniki remarketingu z jedną z najbardziej angażujących typów treści, to prawdziwy game changer! 

Pragniesz budować świadomość marki za pomocą kampanii na YouTube? W agencji Different Story nie marzymy o niczym innym, niż tylko Ci w tym pomóc! (W końcu, historie to nasza specjalność szczególnie te inne od wszystkich. ;)) 

Nasi eksperci przeprowadzą dla Ciebie efektywną i skuteczną kampanię wideo. 

Docieraj do powracających klientów!

Kampanie Remarketingowe, to wszystkie formy reklamy Google Ads, które są kierowane do osób, które miały już styczność z witryną. Kampanię Remarketingową można przeprowadzić w formie kampanii: Search, Display, PLA, czy YouTube.

Najważniejszą cechą, którą posiada kampania remarketingowa, jest odpowiednie targetowanie grupy odbiorczej czyli kierowanie właśnie do tych osób, które w jakiś sposób nawiązały już relację z naszą marką. 

Tworzone listy remarketingowe pozwalają kierować reklamę na osoby, które weszły na stronę, wyświetliły konkretny produkt, zainteresowały się daną kategorią produktów, włożyły produkt do koszyka bez finalizacji zakupu (porzucone koszyki), czy też podjęły inną, interesującą nas, interakcję. Możemy dotrzeć również do użytkowników, którzy dokonali zakupu w przeszłości i jest wysokie prawdopodobieństwo, że będą zainteresowani ofertą. 

Korzyści remarketingu
  • Wysoki współczynnik konwersji Osoby, które już raz zainteresowały się Twoją ofertą, z większym prawdopodobieństwem wrócą, żeby dokonać zakupu. 
  • Reklamy dopasowane do potrzeb Kierując ofertę do osób, o których wiemy, że zainteresowały się danym produktem, zwiększamy szansę na dotarcie z lepiej dopasowanym materiałem reklamowym. 
  • Precyzyjnie dobrana grupa docelowa Dzięki zgromadzonym danym o użytkownikach, którzy podjęli interakcję ze stroną, jest możliwe skuteczne zawężanie grup docelowych. 
  • Niższy koszt za wynik Wyższy współczynnik konwersji często wiąże się po prostu z niższymi kosztami całej kampanii.

Profesjonalna analityka

Google Ads (Adwords) udostępnia możliwość analizy kampanii, grup reklam czy skuteczności umiejscowień, dając do dyspozycji szereg wskaźników i dowolny zakres czasu, jaki chcemy porównywać/ analizować. Dzięki temu, możemy na bieżąco reagować na dane wyniki i modyfikować naszą kampanię.

trasa ikona

Umiejscowienie

Z wyszukiwarki Google korzysta praktycznie codziennie 96% wszystkich internautów. Dodając do tego partnerów sieci reklamowej czy YouTube, możemy śmiało powiedzieć, że system reklamowy Google dociera wszędzie tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci.

targetowanie ikona

Targetowanie

Niemal nieograniczone możliwości targetowania, pozwalają dotrzeć do bardzo specyficznych grup odbiorczych, jak i osób, które niedawno odwiedziły naszą stronę i z dużym prawdopodobieństwem dokonają zakupu.

budżet ikona

Skuteczne wykorzystanie budżetu

Wiemy, jak tworzyć i optymalizować kampanię, żeby kosztowała Cię jak najmniej, przy maksymalnej skuteczności. Inaczej mówiąc: możesz zapomnieć o przepalonym budżecie. Dla nas liczy się każda złotówka.

Zamów skuteczną kampanię Google Ads dla swojej firmy!

Zamów skuteczną kampanię Google Ads dla swojej firmy!