

Content marketing
Content nie jest tylko sposobem na przyciągnięcie lepszych leadów.
Jego znaczenie jest kluczowe w strategii marketingowej firmy, ponieważ to właśnie treści zachęcają potencjalnych klientów do odwiedzenia witryny i dokonania zakupu.
Jeśli Content Marketing zostanie przygotowany prawidłowo, może napędzać cały cyfrowy rozwój Twojej organizacji!


Content marketing
Content nie jest tylko sposobem na przyciągnięcie lepszych leadów.
Jego znaczenie, jest kluczowe w strategi marketingowej firmy, ponieważ to właśnie treści zachęcają potencjalnych klientów do odwiedzenia witryny i dokonania zakupu.
Jeśli Content Marketing zostanie przygotowany prawidłowo, może napędzać cały cyfrowy rozwój Twojej organizacji!
W obecnych czasach, aby zagwarantować sobie wartościowy ruch na stronie, priorytetem działań powinien być wysokiej jakości content.
Publikowane treści muszą być przemyślane, aktualne, wiarygodne. Muszą służyć nie tylko samym użytkownikom, ale również powinny być odpowiednio zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek.
Źle skonstruowane treści mogą przynieść stronie więcej problemów niż korzyści...
Jak sprawdzić, czy zawarte na Twojej stronie internetowej treści są dobrze przygotowane?
Przeprowadzając audyt treści!
Audyt treści na stronie
Oferowany przez naszą agencję audyt contentowy, to szczegółowy i rozbudowany dokument, który odpowiada na najważniejsze dla właściciela strony/sklepu/bloga pytania. Poniżej prezentujemy kilka z poruszanych w audycie kwestii:
- Czy strona internetowa jest odpowiednio zagospodarowana contentem?
- Czy treści na stronie są odpowiednio zoptymalizowane pod kątem SEO?
- Czy wpisy na blogu firmowym są odpowiednie?
- Jaka jest skuteczność treści na stronie?
- Czy wykorzystujesz potencjał słów i fraz kluczowych?
- Czy teksty są odpowiednio zoptymalizowane pod kątem nagłówków H1-H6?
- Jaką strategię content marketingową obrać, żeby przegonić konkurencję?
Co zrobimy dla Twojej firmy w zakresie audytu contentu?
Wykupując audyt contentu, otrzymasz od nas szczegółowy dokument.
Nasz audyt polega na dogłębnej analizie treści na stronie (on-site) i treści, które są publikowane poza samą stroną (off-site).
Ponadto, przeanalizujemy działania Twojej najbliższej konkurencji, dając Ci konkretne wskazówki, w jaki sposób możesz ją przegonić.
Zagadnienia poruszane w audycie:
- stopień nasycenia frazami kluczowymi,
- kanibalizacja treści,
- optymalizacja tekstów pod SEO
- analiza ruchu, wyświetleń, współczynnika odrzuceń i średniego czasu przebywania użytkownika na stronie,
- analiza aktualności treści,
- analiza struktury nagłówków,
- link building,
- zbadanie unikalności treści,
- widoczność Twojego serwisu na tle konkurencji.
JESTEM ZAINTERESOWANY

Ilość i jakość
Niezależnie od ilości zamówionych treści, jakość jest dla nas najwyższym priorytetem. Korzystamy z najnowszej technologii, która pozwala nam na analizę skuteczności przygotowywanych treści.

Dopasowujemy się do Twoich potrzeb
Nie istnieje jeden idealny model strategi content marketingowej. Dlatego dopasowujemy propozycję konkretnych rozwiązań do potrzeb Twojej firmy.

Treści, które angażują
Nasze strategie content marketingowe bazują na dogłębnym poznaniu grupy docelowej, analizie lejka zakupowego i działań konkurencji. Dzięki temu treści odpowiadają na aktualne potrzeby potencjalnego klienta.

Analiza i raporty
Analizujemy wpływ content marketingu na ruch i zaangażowanie użytkowników na Twojej witrynie.
Content marketing
Wybierz historie, które sprzedają.

Content marketing
Wybierz historie, które sprzedają.