

Facebook Ads
Z roku na rok te liczby się zmniejszają, tym samym efektywne, ale bezpłatne działania na Facebooku stają się prawie niemożliwe. Konwersje spadają, a nasz fanpage nie może przebić się do nowych odbiorców.
Bez wykorzystania płatnych reklam w systemie Facebook Ads, możemy jedynie ze smutkiem obserwować, jak wyprzedza nas konkurencja.


Facebook
Z roku na rok te liczby się zmniejszają, tym samym efektywne, ale bezpłatne działania na Facebook'u stają się prawie niemożliwe. Konwersje spadają, a nasz fanpage nie może przebić się do nowych odbiorców.
Bez wykorzystania płatnych reklam w systemie Facebook Ads, możemy jedynie ze smutkiem obserwować, jak wyprzedza nas konkurencja.
Według nas, w piekle musi być specjalne miejsce dla osób klikających "promuj post". 😉
Facebook Ads to infrastruktura reklamowa portalu społecznościowego Facebook. Reklama stworzona za pomocą narzędzia Facebook Ads wyświetlana jest na Facebooku, w Messengerze, na Instagramie oraz w sieci Audience Network (połączonych sieci aplikacji i witryn).
Narzędzie Menedżer reklam (zaawansowane narzędzie do zarządzania reklamami) pozwala stworzyć rozbudowane kampanie, ukierunkowane na konkretne cele reklamowe. Ponadto, daje nam możliwość stworzenia precyzyjnych grup odbiorców, znacząco zwiększając efektywność reklam i zmniejszając koszt konwersji.
Co zyskujesz inwestując w reklamy w systemie Facebook Ads?
- Możliwość targetowania przekazu – Facebook Ads daje możliwość dotarcia do osób znajdujących się w danej lokalizacji, zainteresowanych podobnymi produktami czy podejmujących pożądane akcje na stronie www.
- Zwiększenie ruchu na stronie
- Wiele efektywnych formatów reklamowych – ciasne normy wpisów przestają być ograniczeniem. Kreacje reklamowe mogą bazować na materiałach wideo, pojedynczych obrazach, kanwach, kolekcjach, karuzelach zdjęć, jak i dynamicznych materiałach reklamowych – każdorazowo dopasowywanych do konkretnego odbiorcy.
- Wybrany kanał emisji – nasza reklama może wyświetlać się w jednym lub w wielu wybranych miejscach: na Facebooku, Instagramie, Messengerze czy w sieci Audience Network.
- Remarketing – możliwość tworzenia niestandardowych grup odbiorców umożliwia nam dotarcie do osób, które podjęły interakcję z naszą firmą, weszły na naszą stronę czy porzuciły koszyk w sklepie internetowym.
- Większy zasięg i rozpoznawalność marki.
- Zwiększenie interakcji odbiorców z publikowanym materiałem.
- Wartościowe leady – narzędzie reklamowe daje możliwość pozyskiwania leadów bezpośrednio z infrastruktury Facebooka, bez konieczności przechodzenia na stronę www.
Co STRACISZ, rezygnując z Facebook Ads?
- Nowych odbiorców i potencjalnych klientów.
- Zwiększenie rozpoznawalności Twojej działalności.
- Możliwość dotarcia ze swoim komunikatem do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.
- Zmniejszenie kosztów pozyskania klienta.
- Efektywne formaty komunikatów reklamowych.
Dlaczego warto skorzystać z usług agencji Different Story?
- Audyt i analiza dotychczasowych działań – rekomendacje dotyczące ścieżki zakupowej, analiza strony www, sugestie zmian.
- Pracujemy na koncie reklamowym Twojej firmy – dzięki temu masz możliwość stałego wglądu do podejmowanych działań związanych z Twoją marką.
- Tworzenie skutecznych kreacji reklamowych.
- Odpowiednie targetowanie i wykluczenia – dopasowane do etapu lejka zakupowego.
- Bieżąca optymalizacja – stale czuwamy nad stworzonymi reklamami i reagujemy, aby koszty konwersji były jak najniższe.
- Stała opieka – do Twojego konta zostanie przypisany stały opiekun.
- Miesięczny raport z działań – porównanie z poprzednimi okresami, przedstawienie wartościowych danych, wnioski i rekomendacje.

Instagram Ads
Aplikacja, dzięki przystępnej formie dzielenia się swoimi przeżyciami, skradła serca internautów na całym świecie. Dla marek, dzięki rozbudowanemu narzędziu płatnej promocji, jest to doskonałe miejsce sprzedaży produktów i usług.
Poprowadzimy dla Ciebie efektywne kampanie dopasowane do Twoich potrzeb.



Aplikacja, dzięki przystępnej formie dzielenia się swoimi przeżyciami, skradła serca internautów na całym świecie. Dla marek, dzięki rozbudowanemu narzędziu płatnej promocji, jest do doskonałe miejsce sprzedaży produktów i usług.
Poprowadzimy dla Ciebie efektywne kampanie dopasowane do Twoich potrzeb.
System reklamowy Instagram Ads jest narzędziem połączonym z systemem Facebook, które umożliwia reklamowanie się na Instagramie.
Instagram Ads daje możliwość zaawansowanego targetowania odbiorców reklamy, dzięki czemu z łatwością dotrzesz do wybranej grupy docelowej. Reklamę można kierować na podstawie zainteresowań, lokalizacji, danych demograficznych czy wybranych aktywności w połączonym systemie Instagram–Facebook.
Zaawansowane ustawienia pozwalają na stworzenie niestandardowych grup odbiorców np. na podstawie danych o naszych aktualnych klientach, możemy stworzyć grupę odbiorczą zawierającą osoby, które są do nich podobne.
Cele kampanii Instagram Ads
- Rozpoznawalność – Reklama jest pokazywana użytkownikom, u których istnieje większa szansa na zapamiętanie reklamy.
- Ruch na stronie – Reklama kieruje użytkownika na wybrane strony i podstrony.
- Zasięg – Celem reklamy jest dotarcie do jak największej ilości użytkowników danego segmentu.
- Aktywność – Reklama wyświetla się osobom, które prawdopodobnie podejmą interakcję z materiałem reklamowym.
- Instalacje aplikacji – Celem reklamy jest zwiększenie instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym.
- Wyświetlenia filmu – Promowanie materiału wideo.
- Wiadomości – Pozyskiwanie jak największej ilości wiadomości od potencjalnych klientów.
- Pozyskiwanie kontaktów – Zbieranie danych kontaktowych wartościowych leadów.
- Sprzedaż z katalogu – Reklama promująca produkty udostępnione w zakładce "zakupy" na Instagramie
- Konwersje – Reklama wyświetla się osobom, które podejmą interesujące nas działanie na stronie, np. dodanie do koszyka, czy zakup.
Dlaczego warto skorzystać z kampanii Instagram Ads
- Niski koszt – Możliwość stworzenia kampanii nawet przy niewielkim budżecie. Koszty za kliknięcia rozpoczynają się już od kilku groszy.
- Opłata za efekty i kontrola kosztów – To Ty decydujesz, jaki budżet chcesz poświęcić za jasno określone efekty.
- Precyzyjne dotarcie – Możliwość targetowania reklam pozwala na dotarcie nawet do bardzo wąskiej grupy docelowej.
- Szeroka gama formatów reklamowych – Instagram pozwala na wykorzystanie szeregu formatów, między innymi: posty, Stories, rolki, kolekcje, sekcja eksploruj.
- Wzrost ruchu, sprzedaży i rozpoznawalności – Instagram jest platformą, na której użytkownicy wykazują się bardzo wysokim zaangażowaniem i mniejszym poziomem "ślepoty banerowej"– użytkownicy nie są tak znudzeni reklamami i z większą chęcią korzystają z oferowanych promocji i zniżek. Innymi słowy, dla niektórych branż, wybór płatnej promocji na serwisie Instagram może gwarantować lepsze wyniki w porównaniu do Facebook Ads czy Google Ads.
Profesjonalna obsługa Instagram Ads
- kompletną strategię kampanii w mediach społecznościowych,
- określenie celów i wyliczenia dotyczące rezultatów,
- harmonogram kampanii,
- określenie grupy/grup docelowych,
- przygotowanie kreacji,
- stałą optymalizację,
- wnioski, raportowanie i analizy.
Ile kosztuje reklama na Instagramie?
System reklamowy Facebook, który obejmuje również serwis Instagram, nalicza opłaty za reklamę na podstawie ilości jej wyświetleń (jest to tak zwane CPM - cost per mille). Do budżetu poświęconego na reklamę trzeba doliczyć koszty agencji, czyli koszt specjalistów, którzy będą opiekować się danym kontem reklamowym. Koszty będą się różnić w zależności od wybranego celu reklamowego, jak i branży, w jakiej działasz. Ty decydujesz, ile zapłacisz za reklamę!


LinkedIn Ads
Ze względu na swój biznesowy charakter, znacznie różni się pod kątem zasięgów od bardziej rozrywkowego Facebooka, czy Instagrama.
Dotarcia mogą być jednak o wiele bardziej wartościowe, a pożądane leady niemożliwe do uzyskania za pomocą innych platform.


Ze względu na swój biznesowy charakter, znacznie różni się pod kątem zasięgów od bardziej rozrywkowego Facebook'a, czy Instagram'a.
Dotarcia mogą być jednak o wiele bardziej wartościowe, a pożądane leady nie możliwe do uzyskania za pomocą innych platform.
Czy warto Inwestować w LinkedIn Ads?
Dane pokazują, że aż 60% użytkowników LinkedIn otwiera i reaguje na treści reklamowe. Wiąże się to z mniejszym przesyceniem treściami reklamowymi, jak i wynikającym z tego zmniejszeniem tzw. "ślepoty banerowej". Analizując takie dane, LinkedIn Ads brzmi jak najlepszy kanał promocji.
Czy jest to jednak powód, żeby wycofywać budżet z innych miejsc płatnej promocji?
Zachowania użytkowników na LinkedIn znacznie różnią się od tych obserwowanych na Facebooku czy Instagramie. Inny jest sposób i tematyka konsumowanych treści, jak i interakcje między użytkownikami.
Jednak największą, interesującą nas, różnicę obserwujemy w roli, jaką odgrywa serwis w życiu danego internauty.
Facebook czy Instagram dostarcza treści lekkich, łatwej rozrywki i szybkich interakcji.
LinkedIn natomiast gromadzi osoby, które poszukują pracy, chcą zbudować profesjonalny wizerunek, jak i poszukują zaawansowanych treści eksperckich.
Nie można więc traktować promocji na wszystkich serwisach społecznościowych wymiennie. LinkedIn nigdy nie będzie substytutem Facebooka i odwrotnie, Facebook nigdy nie zastąpi portalu LinkedIn.
Odpowiadając na pytanie: Jeśli zależy nam na prowadzeniu działań reklamowych w zakresie HR i B2B, nie ma na nie lepszego miejsca niż platforma LinkedIn.
Co wyróżnia platformę LinkedIn?
Olbrzymim atutem, jaki posiada LinkedIn Ads, jak i cechą, której nie znajdziemy u konkurencyjnych narzędzi reklamowych, jest możliwość bardzo precyzyjnego targetowania.
Możemy wybrać precyzyjne targetowanie ze względu na:
- Stanowisko
- Rolę w firmie
- Lata doświadczenia zawodowego
- Poziom doświadczenia
- Branżę
- Wielkość firmy
- Osoby połączone z daną firmą
- Obserwowane strony
- Ukończone szkoły
- Kompetencje
Zalety LinkedIn Ads
- Precyzyjne targetowanie – dane zbierane przez LinkedIn pozwalają na wysoce skuteczny, precyzyjny wybór grupy odbiorczej.
- Wysoka skuteczność Email marketingu "InMail" – narzędzie LinkedIn Ads pozwala na realizację kampanii mailingowej.
- Brak "przypadkowych" odbiorców reklamy – świadome użytkowanie serwisu, mniejszy odsetek "fejkowych" kont chroni nasz budżet reklamowy przed niskiej jakości kliknięciami.
- Niewielka konkurencja po stronie reklamodawców.
- Formularz do zbierania leadów – kreator formularzy pozwala na zebranie interesujących danych potencjalnego klienta, bez konieczności opuszczenia przez niego serwisu.
- Wysoki współczynnik generowania leadów – wysoka skuteczność zaangażowanego budżetu.
- Łatwe monitorowanie kampanii – LinkedIn Ads udostępnia narzędzie do wygodnego pomiaru efektów emitowanych reklam.
Profesjonalna Obsługa LinkedIn Ads
- kompletną strategię kampanii,
- określenie celów i konkretne wyliczenia dotyczące rezultatów,
- jasny harmonogram kampanii,
- bazujące na dogłębnej analizie określenie grupy/grup docelowych,
- przygotowanie kreatywnych i angażujących kreacji,
- stałą optymalizację kampanii,
- regularne raportowanie, wnioski i analizę.
Ile kosztuje reklama na LinkedIn
Całkowity koszt reklamy na LinkedIn uzależniony jest od wybranego celu reklamowego, branży, w której działa przedsiębiorstwo czy czasie, w jakim chce uzyskać dany wynik. Cena reklamy na LinkedIn zależy również od modelu rozliczania kampanii. Koszt reklamy na LinkedIn, rozpatrywany pod kątem kosztu za kliknięcie, może być wyższy w porównaniu do systemu reklamowego Facebook czy Google Ads, jednak koszt uzyskania wartościowego leada może być znacząco niższy.

Konkretna strategia
Przygotowujemy indywidualną strategię promocji w social mediach, mając na celu spełnienie konkretnych założeń biznesowych klienta.

Szczegółowe raporty
Każde nasze działania są udokumentowane i podsumowane szczegółowym raportem skuteczności kampanii.

Indywidualne podejście
Nasi klienci mogą liczyć na stałą pomoc i wsparcie dedykowanego specjalisty, który łączy rolę menadżera projektu oraz kompetentnego doradcy marketingowego.

Stawiamy na efekty
Wybierając naszą ofertę, zbudujesz zaangażowaną i lojalną grupę odbiorców, zrealizujesz efektywny remarketing, pozyskasz nowych klientów.
Skuteczne kampanie w social media
Reklamuj się w social media. Zyskuj nowych klientów!

Rozpocznij rekamę w social mediach
Reklamuj się w social media. Zyskuj nowych klientów!