

SEO
Przestań lekceważyć siłę organicznych wyszukiwań!
Wybierając nasze usługi SEO zwiększysz ruch i zyski ze strony, docierając do osób zdecydowanych na zakup, a w dłuższej perspektywie znacząco zmniejszysz wydatki na reklamę.


SEO
Przestań lekceważyć siłę organicznych wyszukiwań!
Wybierając nasze usługi SEO zwiększysz ruch i zyski ze strony, docierając do osób zdecydowanych na zakup, a w dłuższej perspektywie znacząco zmniejszysz wydatki na reklamę.
Dotychczasowe działania SEO generują wysokie koszty, a wymarzonych efektów brak?
Sprawdzimy, jakie obszary działań wymagają optymalizacji i poprawy!
Audyt SEO to dokładne badanie strony internetowej klienta pod kątem jej skuteczności w wynikach wyszukiwania Google.
Efektem przeprowadzonego audytu jest czytelny dokument zawierający wytyczne dla właściciela strony, programistów czy działów technicznych zawierający wskazówki, uwagi i zalecenia zmian na stronie, które mogą poprawić widoczność strony w wyszukiwarkach.
Audyt SEO może być solidną podstawą do planowania przyszłych działań, jak i pomocą w optymalizacji już rozpoczętej strategii pozycjonowania.
Co zawiera audyt SEO?
- analizę domeny,
- analizę i ocenę treści i ich optymalizacji,
- ocenę poprawności konstrukcji kodu strony,
- ocenę optymalizacji kodu,
- ocenę map witryny XML i HTML,
- ocenę struktury użytych adresów URL,
- porównanie strony z konkurencją w zakresie wyszukiwania,
- ocenę adresów URL i przekierowań,
- ocenę linkowania – zarówno zewnętrznego, jak i wewnętrznego,
- wyszczególnienie problemów technicznych występujących na stronie,
- ocenę aktywności w social mediach,
- polecaną strategię doboru słów/fraz kluczowych.
Dlaczego miałbyś zacząć inwestować czas i pieniądze w pozycjonowanie?
Jeżeli Twoi potencjalni klienci szukają produktu lub usługi, zaczynają od wpisania go w wyszukiwarkę Google. Pierwsze 5 wyników zdobywa ponad 80% kliknięć.
Brzmi jak dobry powód?
Czym jest pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron internetowych (SEO, czyli Search Engine Optimization) to zbiór działań marketingowych, których celem jest uzyskanie jak najwyższej możliwej pozycji w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google.
W walce o jak najwyższe pozycje może brać udział zarówno sklep internetowy, serwis firmowy, blog, jak i portal o całkowicie innym charakterze.
Działania z zakresu pozycjonowania obejmują:
- działania na stronie (SEO on site):
- analiza i optymalizacja wszystkich elementów strony internetowej i struktury strony,
- zadbanie o poprawność semantyczną kodu,
- umieszczenie wysokiej jakości treści zoptymalizowanej pod kątem konkretnych fraz i słów kluczowych,
- optymalizację ważnych dla wyszukiwarek elementów, takich jak metatagi,
- działania poza stroną (off-site):
- pozyskiwanie wiarygodnych, wysokiej jakości linków przychodzących (link building).
Wszystkie wyżej wymienione działania mają na celu doprowadzenie Twojej strony na jak najwyższe pozycje.
Pierwsza pozycja w Google i jej utrzymanie jest misją naszych działań SEO.
Dlaczego warto być wysoko w wynikach wyszukiwania Google?
Roczna ilość zapytań wprowadzanych przez internautów do wyszukiwarki Google przekracza nawet kilka bilionów!
Według najnowszych badań Gemius, 97% polskich internautów korzysta właśnie z wyszukiwarki Google!
Jakie są więc efekty skutecznego pozycjonowania?
- Niski koszt pozyskania klienta – W porównaniu z innymi narzędziami marketingu internetowego, pozycjonowanie generuje niskie koszty dotarcia do klienta.
- Wyświetlasz się osobom, które właśnie szukają Twoich produktów – Twoja strona wyświetla się właśnie tam, gdzie jest potrzebna, czyli w odpowiedzi na zapytanie, które dotyczy Twojego produktu/usługi. Kliknięcia są bardziej wartościowe, ponieważ dotyczą osób zainteresowanych produktem, którzy sami aktywnie szukają opcji realizacji swoich potrzeb.
- Zwiększenie zaufania i wiarygodności – Użytkownicy wyszukiwarki, często ignorują wyświetlane reklamy, przechodząc bezpośrednio do wyszukiwań organicznych. Obecność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania nie tylko wzbudza większe zaufanie do portalu, ale również pomaga w długofalowym budowaniu świadomość marki.
- Długofalowe efekty – Na efekty działań SEO trzeba poczekać dłużej niż na efekty płatnej promocji. W większości przypadków osiągnięte efekty za pomocą pozycjonowania są długotrwałe i przynoszą korzyści długo po zaprzestaniu działań.
- Nieograniczone miejsce reklamowe – Niemal wszyscy internauci w Polsce, korzystają z wyszukiwarki Google. Dzięki wyświetlaniu się w organicznych wynikach wyszukiwania możesz dotrzeć do milionów użytkowników!
Jak przebiega z nami współpraca?
W Different Story jesteś naszym partnerem!
Wiele niezrozumiałych słów, a efektów brak – otóż nie tym razem!
Staramy się, żebyś, w jak największym stopniu, rozumiał wykonywane działania, ich powody i cel, jaki chcemy nimi osiągnąć.
Może nie zrobimy z Ciebie specjalisty SEO, ale na pewno będziesz rozumiał, co robimy z Twoją stroną. 😉
Etapy współpracy:
- Bezpłatna analiza, wycena i oferta – bezpłatnie badamy Twoją stronę i ustalamy strategię, która najlepiej sprawdzi się w Twojej sytuacji. Przeprowadzona analiza jest dla nas podstawą do stworzenia rzetelnej oferty.
- Podpisanie umowy – cenimy współpracę opartą na uczciwości, dlatego nie zwiążemy Cię umową na kilka lat. Nasze umowy są podpisywane na czas nieokreślony – możesz wypowiedzieć ją w dowolnym momencie!
- Osiąganie celu – na podstawie przygotowanej strategii i umowy, zespół wykwalifikowanych specjalistów podejmie dla Ciebie zażartą walkę z algorytmami Google.
- Stała widoczność – wygrana walka nie oznacza zakończenia naszej pracy! Kiedy już Twoja strona zdobędzie upragnione pozycje, my, poprzez cykliczne pozyskiwanie linków, publikację nowych treści i optymalizację witryny, zadbamy, żeby nie stracić ich na rzecz konkurencji.

Przejrzystość
Stawiamy sprawę jasno!
Chcemy, żebyś czuł jak największą kontrolę nad projektem, dlatego przygotowujemy szczegółowe raporty i podsumowania.
Otrzymasz również dostęp do kont Google, które pozwolą ci na bieżąco sprawdzać efekty.

Zwiększamy sprzedaż
Najważniejsze są konkrety. Celem naszej pracy jest jak najszybsze zwiększenie ruchu na stronie i tym samym poprawienie sprzedaży.

Bezpieczne metody
Po pierwsze nie szkodzić! Unikamy praktyk, które wiążą się z jakimkolwiek ryzykiem dla Twojego serwisu. Dążymy do efektów w pełni legalnymi, bezpiecznymi metodami.

Skuteczność
98% przeprowadzonych przez nas działań SEO przyniosło stabilny wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania Google.
Pozycjonowanie stron Internetowych
Pomożemy Ci wyprzedzić konkurencję
