Rozpocznij działania na portalach społecznościowych



Do niedawna słynne powiedzenie "nie ma cię w social mediach - nie istniejesz" dotyczyło jedynie prywatnych użytkowników.
Obecnie na braku aktywności w mediach społecznościowych najbardziej tracą małe i średnie firmy, dla których jest to często jedyna szansa na kontakt z potencjalnym klientem.


Do niedawna słynne powiedzenie "nie ma cię w social mediach - nie istniejesz" dotyczyło jedynie prywatnych użytkowników.
Obecnie na braku aktywności w mediach społecznościowych tracą najbardziej małe i średnie firmy, dla których jest to często jedyna szansa na kontakt z potencjalnym klientem.
Profesjonalne prowadzenie profilu na Facebooku nie ogranicza się do "wrzucenia posta".
Twoi klienci to nie zasięgi, kliknięcia, czy lajki – to osoby "z krwi i kości", posiadające swoje dziwactwa, pragnienia i obawy.
Osoby, które błyskawicznie się nudzą i w ciągu ułamka sekundy decydują, czy wybrać Twój produkt, czy szukać szczęścia u konkurencji.
Czy łatwo jest zdobyć Twoje zaufanie? Tak samo jest z Twoimi klientami.
Social media bazują na emocjach.
Dlatego nasze działania opieramy nie tylko na szerokiej wiedzy branżowej i doświadczeniu, ale przede wszystkim na analizie, zrozumieniu i dostosowaniu form komunikacji do Twojej grupy docelowej.
Co zyskujesz, zlecając nam prowadzenie profilu na Facebooku?
- Cenny czas – kiedy wizerunkiem Twojej firmy zajmują się specjaliści, Ty możesz realizować kolejne cele biznesowe.
- Profesjonalną i konkretną strategię – długofalowa i krótkofalowa strategia działania, poprzedzona analizą celów biznesowych, konkurencji i badaniem grupy docelowej.
- Nowych klientów i zwiększenie sprzedaży – profesjonalnie prowadzony fanpage zwiększa zaufanie do firmy, rozpoznawalność marki, jak i zaangażowanie, które bezpośrednio wpływają na wybór Twojego produktu spośród gamy opcji dostępnych na rynku.
- Przewagę nad konkurencją – śledzimy na bieżąco wprowadzane updaty dotyczące zasad, ograniczeń i możliwości na platformach społecznościowych. Dzięki temu, Twój fanpage wykorzysta w pełni możliwości platformy, pozostając konkurencję w poprzedniej epoce.
- Pozytywny wizerunek firmy – nie ma nic gorszego, niż nieprzemyślane komunikaty, zwłaszcza w social media, gdzie w błyskawicznym tempie stają się viralem.
Co dla Ciebie zrobimy?
- Przeprowadzimy analizę Twojego obecnego profilu.
- Dostosujemy go pod kątem pożądanego wizerunku marki.
- Stworzymy wartościowy i angażujący content.
- Przygotujemy estetyczne i wyróżniające się materiały graficzne.
- Opracujemy harmonogram działań.
- Poprowadzimy Twój profil – optymalne godziny publikacji, moderowanie dyskusji, stały kontakt z odbiorcami.
- Zaproponujemy najskuteczniejsze formy promocji, zarówno organiczne, jak i płatne.
- Mierzymy efekty, aktualizujemy działania, raportujemy postępy.

Czasem jedno zdjęcie może powiedzieć więcej niż tysiąc słów. Pomożemy Twoim zdjęciom stać się viralem!
Instagram to popularny serwis społecznościowy, bazujący na treściach wizualnych. Charakteryzuje się bardzo dużym zaangażowaniem użytkowników.
W Polsce z platformy Instagram korzysta blisko 9,2 mln osób, a tylko 10% firm aktywnie na nim działa.
Czas wyprzedzić konkurencję!



Autentyczność to słowo klucz.
Na social mediach ludzie nie szukają szablonowych treści nastawionych na lajki, tylko prawdziwych relacji, angażujących interakcji, interesujących osobowości.
Myślisz, że dotyczy to tylko influencerów? Nic bardziej mylnego!
Najbardziej popularne firmy zawdzięczają swój sukces w social mediach interesującej historii i niepowtarzalnej osobowości.
Chcesz, żebyśmy opowiedzieli Twoją historię?
Jakie są korzyści z profesjonalnego prowadzenia profilu na Instagramie?
- Zaangażowanie potencjalnych klientów – Instagram jest jednym z najbardziej angażujących serwisów społecznościowych. Użytkownicy Instagrama reagują o 15 razy częściej na treści niż użytkownicy Facebooka. Instagram daje nam do dyspozycji szereg typów komunikatów. Tworzymy i testujemy każdy z nich tak, żeby dopasować je jak najlepiej do potrzeb Twojej grupy docelowej.
- Zwiększenie ruchu organicznego – Twoja strona internetowa / sklep / usługa będzie wyświetlana przez większą liczbę osób, bez konieczności przeznaczania dodatkowego budżetu na reklamę.
- Spójna strategia wizerunkowa – marka działająca na kilku serwisach społecznościowych, dalej musi posiadać jedną osobowość. Stworzymy spójną strategię działań w social mediach, przy uwzględnieniu dynamiki każdej z platform.
- Większa rozpoznawalność – Regularna publikacja wartościowych treści, wsparta odpowiednimi hashtagami, pozwoli Ci na skuteczne poszerzanie grona odbiorców.
- Bezpośredni kontakt – Dyskusje z odbiorcami w czasie rzeczywistym pozwalają stworzyć trwałą więź i sympatię. Dzięki temu Twoja grupa łatwiej Cię zapamięta i skorzysta z Twojej oferty.
- Możliwości reklamowe – Instagram staje się coraz przyjaźniejszy dla marek, wprowadzając nowe rozwiązania takie jak funkcja sklepu i oznaczania produktów na zdjęciach. Umiejętne wsparcie organicznych możliwości platformy płatną promocją, pomoże zwiększyć sprzedaż Twoich produktów.
Co dla Ciebie zrobimy?
- Przeprowadzimy audyt Twojego obecnego profilu.
- Zoptymalizujemy go pod kątem pożądanego wizerunku.
- Stworzymy spójną i atrakcyjną strategię komunikacji wizualnej.
- Przygotujemy atrakcyjne i nieszablonowe materiały na posty, Stories, Reels, Instagram TV.
- Opracujemy optymalny harmonogram działań.
- Poprowadzimy Twój profil – publikacja materiałów, moderowanie dyskusji, pozyskiwanie followersów, stały kontakt z odbiorcami.
- Doradzimy najefektywniejsze formy promocji, zarówno organiczne, jak i płatne.
- Porównamy efekty, zaktualizujemy działania i plany, stworzymy raport postępów.


Youtube
Nie ma więc w tym nic dziwnego, że coraz więcej marek decyduje się na YouTube marketing.


Youtube
Nie ma więc w tym nic dziwnego, że coraz więcej marek decyduje się na YouTube marketing.
Aktywność marki na serwisie YouTube może stać się kluczowym elementem strategii social i content marketingowej.
Właściwości wartościowego contentu są nieocenione: może w realny sposób zwiększyć sprzedaż, generować ruch na stronie, pomagać tworzyć wartościową i lojalną społeczność.
Nie wystarczy jednak tylko publikować wartościowych treści, trzeba robić to tam, gdzie znajduje się Twój potencjalny klient.
Treści wideo z roku na rok zgarniają coraz większą pulę czasu, jaki poświęca przeciętny użytkownik Internetu na konsumowanie treści, notując wzrost nawet o 50% rocznie.
Stworzymy efektywną strategię obecności Twojej marki na YouTube. Przeanalizujemy potrzeby Twojego biznesu i cele, jakie wideo marketing powinien w nim spełniać.
Zdefiniujemy, kto jest Twoją grupą docelową i jakie treści będą dla niej najbardziej angażujące.
Jakie są korzyści z profesjonalnego prowadzenia kanału na YouTube?
- Wpływ na decyzje zakupowe – YouTube odwiedzają osoby między innymi w poszukiwaniu recenzji, sposobów użytkowania i opinii dotyczących wymarzonych produktów. Prowadząc działania na YouTube, możesz w większym stopniu wpływać na opinię o swojej firmie i produktach. A materiały udostępnione przez Twoją firmę, mogą być ważną cegiełką na drodze do finalnego zakupu.
- Angażująca prezentacja treści – Aż 62% użytkowników uważa, że treści wideo są dla nich dużo bardziej angażujące od materiałów statycznych, a ponad 65% populacji to wzrokowcy - statystyka stoi po stronie wideo marketingu! Zaprezentowanie funkcjonalności produktu za pomocą materiału wideo, dzięki swojej atrakcyjnej formie, mogą przynieść większą ilość konwersji.
- Marketing wirusowy – Filmy wideo, dzięki swojej angażującej formie są częściej komentowane i udostępniane, co z kolei przekłada się ich olbrzymi potencjał wirusowy.
- Większa widoczność w wyszukiwarce – Google ceni wykorzystywanie formatów wideo. Dzięki obecności na serwisie YouTube, możesz pojawiać się w organicznych wynikach wyszukiwania znacznie częściej, dzięki czemu znacząco wpłyniesz na bezpłatny ruch na swojej witrynie.
- Wizerunek marki nowoczesnej – Format wideo cały czas jest uważany za nowoczesną formę komunikacji marki. Jednym z powodów jest fakt, że niewiele marek publikuje takie treści, a jeszcze mniej robi to w interesujący sposób.
Co dla Ciebie zrobimy?
- Opracujemy strategię obecności na YouTube.
- Pomożemy wybrać tematykę przewodnią kanału.
- Zaplanujemy format, konwencję i styl komunikacji.
- Aktywnie pomożemy stworzyć materiały wideo.
- Podejmiemy współpracę z vlogerami i Influencerami.
- Zadbamy o efektywną dystrybucję treści.
- Opracujemy płatną promocję treści.

W porównaniu z takim gigantem jak Facebook, ilość użytkowników i zasięgi w Polsce nie wydają się na pierwszy rzut oka kuszące.
Czy mniejsze zasięgi są wystarczającym powodem do rezygnowania z tego kanału komunikacji? Pamiętaj!
Mniej firm = mniejsza konkurencja i większa szansa, żeby zabłysnąć! 😉



W porównaniu z takim gigantem jak Facebook ilość użytkowników i zasięgi w Polsce nie wydają się na pierwszy rzut oka kuszące.
Czy mniejsze zasięgi są wystarczającym powodem do rezygnowania z tego kanału komunikacji? Pamiętaj!
Mniej firm = mniejsza konkurencja i większa szansa, żeby zabłysnąć! 😉
"Ogranicza nas tylko wyobraźnia" nie jest adekwatnym hasłem dla komunikacji na Twitterze. Wpisy na portalu społecznościowym Twitter są bowiem mocno ograniczone – niewielką liczbą 140 znaków. Narzuca to określony, dynamiczny styl komunikacji, który może stanowić potencjalną trudność dla poszczególnych branż.
Określimy cele strategiczne obecności Twojej marki na Twitterze, bazując na przygotowanej analizie konkurencji, otoczenia biznesowego, dotychczasowych działań. Przygotujemy dobrany pod Twoją grupę docelową model i harmonogram komunikacji.
Co zyskasz, zlecając nam prowadzenie profilu na Twitterze?
- Real Time marketing – Komunikacja na Twitterze bazuje na modelu szybkich reakcji. To doskonałe miejsce, w którym na bieżąco możemy reagować na pojawiające się trendy, wydarzenia i aktywność innych użytkowników.
- Naturalne relacje i dialog – Twitter, dzięki krótkim komunikatom, ma dużo bardziej bezpośredni charakter. Interakcje z odbiorcami mogą być bardziej szczere i osobiste.
- Marketing wirusowy – Formuła Twittera "namawia" użytkowników do dzielenia się materiałami udostępnionymi przez inne osoby. Tworząc wartościowy content - jesteśmy w stanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.
- Wizerunek eksperta – Znaczną część użytkowników Twittera tworzą specjaliści, pasjonaci i eksperci w danych dziedzinach. Jest to idealne miejsce na podjęcie wartościowej dyskusji, jak i publikacji treści eksperckich.
- Wsparcie sprzedaży – Zwiększenie rozpoznawalności, stworzenie silnego wizerunku, bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami przekłada się w bezpośredni sposób na zwiększenie zamówień i sprzedaży.
Jak działamy?
- Opracujemy strategię działań.
- Planujemy harmonogram publikacji
- Korzystamy z dostępnych na platformie narzędzi takich jak: ankiety, prowadzenie transmisji live, hashtagi, tworzenie list.
- Aktywnie zwiększamy dotarcie poprzez branie udziału w dyskusjach, "re-tweetowanie", odpowiadanie na komentarze.
- Zadbamy o jak najkorzystniejszą dystrybucję treści.
- Przygotujemy miesięcznie raporty z działań.

Wizytówka Google
Szczególnie duży wzrost klientów mogą zauważyć niewielkie firmy, które działają głównie lokalnie.
Profesjonalnie przygotowana wizytówka Google, to niewielka inwestycja, która przynosi stały zwrot przez cały okres funkcjonowania przedsiębiorstwa.


Wiztytówka Google
Szczególnie duży wzrost klientów mogą zauważyć niewielkie firmy, które działają głównie lokalnie.
Profesjonalnie przygotowana wizytówka Google, to niewielka inwestycja, która przynosi stały zwrot przez cały okres funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Google Moja Firma to w pełni darmowe narzędzie, umożliwiające stworzenie wizytówki swojej firmy i umieszczenie jej na Mapach Google.
Na pierwszy rzut oka prowadzenie wizytówki Google wydaje się banalnie proste, czy warto zlecać prowadzenie wizytówki agencji?
Wizytówka Google, mimo pozornie prostego panelu obsługi, jest potężnym narzędziem pozycjonowania lokalnego. Dzięki odpowiedniemu skonfigurowaniu pozwala wyświetlać się na samym szczycie wyników wyszukiwania. Błędy przy tworzeniu i prowadzeniu wizytówki Google mogą skutkować wyświetlaniu się na frazy niezwiązane z naszym biznesem, jak i wyświetlaniu się znacznie rzadziej, niż nasza konkurencja.
Co zyskasz, zlecając nam prowadzenie Twojej wizytówki Google?
- Szybkie efekty – narzędzie Google Moja firma, w porównaniu z innymi bezpłatnymi narzędziami marketingu internetowego, zapewnia szybkie efekty prowadzonych działań.
- Niewielki koszt zdobycia wartościowych klientów.
- Efekty na zawsze – założenie i konfiguracja wizytówki Google to usługa, która zrobiona porządnie raz, zwraca się przez cały okres funkcjonowania firmy.
- Profesjonalna obsługa opinii – nawet negatywne opinie w Google są szansą na zdobycie pozytywnego wizerunku firmy – wszystko zależy od poziomu odpowiedzi ;). Sytuacja kryzysowa, działania nieuczciwej konkurencji? Z nami nie musisz się martwić o uszczerbek na renomie Twojej marki!
Co wchodzi w skład obsługi wizytówki Google
- Założenie wizytówki Google.
- Uzupełnienie danych - adres, telefon, godziny otwarcia.
- Dodanie odpowiednich opisów i kategorii działalności.
- Dodawanie zdjęć.
- Tworzenie wpisów.
- Monitorowanie raportów i statystyk.
- Odpowiadanie na opinie.

Jest idealnym miejscem dotarcia do wartościowych klientów i budowania wizerunku firmy.



Jest idealnym miejscem dotarcia do wartościowych klientów i budowania wizerunku firmy.
Profil firmowy na LinkedIn pozwoli Ci stworzyć profesjonalny wizerunek Twojego przedsiębiorstwa, pozyskać kontakty do wartościowych klientów, umocnić pozycję eksperta w branży oraz zaangażować pracowników w życie firmy.
Strategia komunikacji na LinkedIn nie może być jedynie kopią postów z Facebooka. Charakter portalu jest dużo bardziej biznesowy. Jest to doskonałe miejsce, aby pochwalić się osiągnięciami, wydarzeniami z życia firmy, jak i prowadzonych działaniach rekrutacyjnych.
Podejmując z nami współpracę, możesz liczyć na pełen profesjonalizm i zaangażowanie na każdym etapie prac, począwszy od przygotowania strategi, aż do raportowania wyników.
Co zyskasz, zlecając nam prowadzenie profilu Twojej firmy na LinkedIn?
- Wizerunek lidera w branży – dzięki publikowaniu odpowiedniej treści dotrzesz do ekspertów działających w Twojej branży. Staniesz się również atrakcyjny jako przyszły pracodawca.
- Wartościowe kontakty biznesowe – dotarcie do potencjalnych partnerów biznesowych.
- Employer branding wewnętrzny – informacje o firmowych wydarzeniach, motywujące materiały dotyczące pracowników to tylko niektóre z licznych narzędzi, pomagających budować przyjazny "klimat" pracy.
- Wzmocnienie zaangażowania pracowników – LinkedIn to idealne narzędzie pozwalające zaangażować pracowników do tworzenia treści związanych z firmą, sprawiając tym samym, że czują się w większym stopniu ważną częścią organizacji.
Zakres naszych działań:
- Wspólnie określamy cele wizerunkowe i biznesowe.
- Przygotowujemy strategię działania i harmonogram oparte na analizie grupy docelowej, spójne z docelowym wizerunkiem organizacji.
- Tworzymy profil firmowy na LinkedInie / optymalizujemy go pod kątem docelowego wizerunku.
- Przygotowujemy zestaw profesjonalnych grafik profilowych.
- Publikujemy wartościowe treści.
- Pomagamy w zdobyciu wartościowych kontaktów biznesowych.
- Prowadzimy kampanie LinkedIn Ads.
- Monitorujemy efekty.
Napisz do nas i otrzymaj indywidualną wycenę!

Pomiar efektów
Na bieżąco analizujemy efekty kampanii, tak, aby zainwestowane przez Twoją firmę pieniądze przyniosły, jak największe zyski.

Wartościowe Leady
Przemyślana strategia social media pozwala nie tylko docierać do większej liczby potencjalnych klientów, ale również nawiązywać relację z tymi, którzy z największym prawdopodobieństwem będą wybierać Twoje produkty.

Dopasowana oferta
Dopasowujemy ofertę pod Twoje potrzeby. Zależy Ci na podstawowych działaniach w social media? A może chcesz w pełni wykorzystać ich potencjał? Przygotujemy atrakcyjną ofertę uszytą na miarę Twoich potrzeb!

Stały kontakt
Nasz specjalista Social media stale czuwa nad Twoim projektem. Dzięki indywidualnemu podejściu do Klienta tworzymy atmosferę bezpieczeństwa i stałego wsparcia.
Rozpocznij działania w social mediach
